Archive for Mayıs 2011

Mezuniyet Slaytı


Arkadaşlar fotoğraflarımızın bulunduğu slaytlar aşağıdadır,  inceleye bilmek için indirip şifreyi girmelisiniz..Saygılarımla

mezuniyet fotoğraf sunum2-2010

 

toplu fotograflar

Sayısal Haberleşme, LAB, Deney Föyü


Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

deney01
deney02

deney03

deney04

deney05

deney06

deney07

deney08

deney09

deney10

deney11

deney12

deney13

deney14

deney15

deney16

deney17

deney18

deney19

COVER

contents

SAYISAL HABERLEŞME sınavlar ve ders notları

Brida (Paulo Coelho)


Paulo Coelho
Seslenmek istiyorum ‘abi naptın sen ya’  bi kitapta hiçmi bişi olmaz yaa. Kitapta altını çizdiğim birtane cümle var oda Casablancadan alıntı ‘sana bakmanın şerefine’ sen simacıyı yazmış adamsın, büyüksün dedik bu ne böyle. Sanki her cümlesinde yazar ‘ bu çok satacak para para para’ demiş. O kadar çok şarabın tadına bakarsan, o akdar çok şarabı beğenmezsin, nedim. Belki bendedir sorun..
Ben okuyup kendi eleştirimi kendim yapacağım diyen varsa buyursun okusun..

Kitabın arkası:

“Ruh eşimi nasıl tanıyacağım?”
Wicca, Brida’ya “Riske girerek” dedi. “Başarısızlık, hayal kırıklığı risklerini göze alacaksın, ama aşk arayışından hiç vazgeçmeyeceksin. Arayışına devam ettiğin sürece sonunda zafere ulaşacaksın.”
Brida, güzel bir İrlandalı kızın ve onun bilgiye erişme çabasının öyküsü. Brida, ona korkularının üstesinden gelmeyi öğreten bilge bir erkekle ve dünyanın gizli müziğine ayak uydurarak dans etmeyi öğreten bir kadınla karşılaşır. O iki kişi Brida’da Tanrı vergisi bir yetenek olduğunu görür; ama yeteneğini kendisinin bulabilmesi için genç kızı kendi içine doğru bir keşif yolculuğuna yönlendirirler.
Brida kendi yazgısını ararken, kişisel ilişkileri ile kendini dönüştürme isteği arasında bir denge kurmaya çalışır.
Usta romancıdan çarpıcı bir aşk, tutku, gizem ve esriklik öyküsü.